I Marxa-trail FISHRUN

FOTOS DE LA I MARXA-TRAIL (CLIQUEU A LA IMATGE)

El proper DIUMENGE 11 DE JUNY  l’AMPA  de l’escola juntament amb mestres del centre organitza una marxa popular, la primera FISHRUN. Els alumnes de 6è s’han encarregat de posar-li nom, inspirant-se en el logo de l’escola.
Serà una caminada popular de 12 o 6km, que té com a punt de sortida i arribada l’escola. Ruta circular que transcorre per ombrívols senders de bosc, recorrent zones amb boniques vistes de Blanes. Una marxa com les d’abans, sense tenir en compte el rellotge ( es podrà sortir de 8.30h a 9h), que podreu fer caminant o corrent. El recorregut està centrat al voltant del turó d’en Montells, el famós volcà de Ca La Guidó.
Aquesta activitat és solidària, vol dir que tota la recaptació anirà destinada a millorar l’escola. El preu de la inscripció és de 10€ i inclou samarreta i botifarrada. A més, hi haurà sorteig d’un munt de regals dels nostres patrocinadors. T’ho perdràs?

Segueix-nos al nostra Instagram de la Marxa @FISHRUN_BLANES, allà penjarem notícies i el recorregut de la Marxa-Trail…

Aquí teniu l’enllaç per fer la inscripció.