Projecte de Convivència en marxa!!

Un cop el Claustre de professorat, convocat i reunit virtualment el proppassat 27 de març, va aprovar el  nou projecte de convivència, aquest matí ha quedat aprovat definitivament pel Consell Escolar.

La filosofia que impregna tot el nou document estratègic del nostre Institut Escola es pot apreciar perfectament ja des del primer paràgraf:

Aquest projecte ​de convivència pretén reflectir les accions que el nostre centre durà a terme per capacitar tots els alumnes i la resta de la comunitat escolar per a la convivència i la gestió positiva de les relacions i dels conflictes en un entorn restauratiu.”

Aquest centre ha apostat per dues línies evidents: la innovació pedagògica i una manera d’entendre la convivència basada en la corresponsabilitat de les accions i en la voluntat de resoldre els conflictes des d’un enfocament positiu que atorga a cada membre de la comunitat educativa no només drets sinó també responsabilitats.

Continuem treballant per al primer dels objectius que ens proposem mimar: el nostre alumnat i la seva capacitació social, emocional amb la voluntat certa de fer-los ciutadans lliures i conscients de totes les opcions que la societat els ofereix i els requereix.