Dia mundial de l’Activitat Física

Avui fa sol i és 3 d’abril. Celebrem el dia de l’activitat física perquè el dia 6, què n’és el dia oficial, ja estem de vacances de Setmana Santa. Tot normal fins aquí, ho hem estat fent durant tres anys però…qui ho havia de dir!! Un dia de retrobament amb pares, mestres, alumnes d’ambdues escoles…de cop i volta ha esdevingut un dia d’estar-se a casa.

Avui fa sol i és 3 d’abril. Ho seguim celebrant, a casa, amb la família. Per això: balla. Monta un petit circuit. Salta. Fes ioga. El que vulguis, però activa el teu cos…

Ara, més que mai, és el moment de donar importància al nostre cos, de cuidar-lo, d’activar-lo. És l’eina que t’ajudarà a desvetllar la ment, a estar més content, a ser optimista i a fruir de les petites coses.

Visca l’activitat física!!!

Anna Sicart / Mateu Vives