INFORMACIÓ MATRÍCULA PRESENCIAL 2020_21

CELEBREM LA VIDA… BON ESTIU!!

El comiat de vacances d’estiu del cos docent de l’IE Montagut, dedicat a tota la comunitat educatiu de l’Institut Escola.

ATENCIÓ! INFORMACIÓ  REOBERTURA

DE L’IE MONTAGUT

(Cliqueu les imatges)

INFORMACIÓ PER A LA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2020-2021 A L’IE MONTAGUT

(Cliqueu la imatge)

Mentre duri el temps de tancament del centre aquest serà l’espai on trobareu les propostes que l’equip docent elabora per a l’alumnat de tots els nivells i etapes. Hem actualitzat, doncs, l’espai creat a secundària i l’hem convertit en una proposta oberta a tot el centre que serà el principi de molt… Convertim en oportunitat les adversitats de la vida.
#Totsortirabe

Quin curs, aquest curs!! Acomiadem el curs com cal: mirem-nos als ulls i somriem perquè toca celebrar la vida!!

Fins ben aviat, des de la distància a la qual estàvem tan poc acostumades, tan poc acotumats
Tothom que ha participat en aquest trepidant tercer trimestre mereix el nostre aplaudiment i reconeixement: els alumnes d’Infantil, de Primària i d’ESO que han actuat responsablement fins al darrer… Llegeix més»

Veure el nostre alumnat d’infantil ocupat i feliç… ens encanta!!

Són dies de molta preocupació, segur. Està essent un temps difícil per a la canalla, aquesta franja que assumim com el nostre alumnat. I tanmateix, la joia, les ganes d’aprendre i de compartir persisteix. Escriurem amb lletres enormes aquesta experiència en les nostres ments i… Llegeix més»

Poesia de confinament… Bernat Lleixà: “Pics vertiginosos”, Perejaume.

Neus Borrell i Miquel Joan, reciten
Pics vertiginosos, Poema de Perejaume , Pagèsiques Edicions 62.

Pics vertiginosos, turó del descens, muntanya que t’aplanes, que t’afones. No hi ha carena que no s’hagi de respondre amb la vida profunda. Davallen les muntanyes, baixen més i més avall, s’ensoten, es… Llegeix més»

Poesia de confinament… Avui Dia Internacional de la Poesia: La primavera non lo sapeva.

Ahir va ser el primer dia de Primavera.Avui és el Dia Internacional de la Poesia. Ens ve de gust compartir aquest cant a l’esperança de l’escriptora italiana Irene Vella.
Us desitgem un dia ple d’energia, a casa, encara hi hem de ser, i ben… Llegeix més»