Ens iniciem en la robòtica amb el Lego!

Aquest segon quadrimestre a la matèria optativa de STEAM de segon d’ESO hem estat treballant la robòtica a través del material de Lego Mindstorm que hi havia al centre. L’alumnat ha dedicat sis hores a la construcció de quatre robots diferents i, posteriorment, ha après a programar-los perquè puguin classificar els colors, conduir automàticament, detectar objectes o bé detectar el contacte. Es dedicaran unes 9 hores a la programació dels robots i a final de curs es farà una mostra dels aprenentatges a l’alumnat de secundària i de cinquè i sisè de primària.

A continuació es mostren les imatges del procés de construcció i de programació dels robots.