El Departament d’Educació té obert Escola Segura, un espai per a tenir informació segura.

Un dels perills de situacions socials greus és la desinformació, que és pitjor que la manca d’informació. Per això és importantíssim que l’accés a la informació sigui sempre a través de canals oficials, com ara aquest que ara llegiu, que és la nostra veu com a centre (o els perfils a xarxes de l’IE Montagut) i, per descomptat, de pàgines com Escola Segura del Departament d’Educació.

Una de les coses que podreu saber és quants confinaments de persones, de grups, d’alumnes o de docents que hi ha al nostre centre: Traçacovid.

Un centre obert a la comunitat educativa i a la societat santasusannenca.

Actuem tots plegats responsablement sempre i no contribuïm a la desinformació, ans al contrari: combatem-la.