Avui tanquem el curs 2020_21!

Avui tanquem el curs 2020_21. Només ens resta agraïment a totes les treballadores i treballadors de l’Institut Escola Montagut (docents, PAS, personal de neteja, monitoratge de menjador) per la qualitat professional demostrada en un any gens fàcil i a l’alumnat i a les famílies per la complicitat i l’acompliment de les indicacions sanitàries i d’organització, per tenir paciència i per saber entendre.

Us desitgem un curs 2021_22 ple de reptes il·lusionants i de ganes d’aprendre a fer i d’aprendre a ser.

Som Institut Escola, ens uneixen les ganes de vertebrar comunitat educativa des de la plena consciència de l’entorn social, natural i cultural.

Us esperem plens d’energia a partir de l’1 de setembre, ara marxem uns dies, que toca descansar!