Projectes eTwinning

Abans de marxar de vacances, voldríem compartir amb vosaltres la feina feta pels nostres alumnes en els projectes eTwinning!
L’alumnat de 1ESO s’ha iniciat en els projectes internacionals amb el projecte ‘Friends without Borders’ a través del qual han conegut alumnes d’Hongria i Eslovènia. Amb la conversa com a mitjà principal per conèixer persones i aprendre a respectar la diversitat cultural, els nostres alumnes han buscat aqulles aficions que tenen en comú i les han presentat a la resta de companys. Podeu veure el resultat al TwinSpace del projecte.
Per altra banda, l’alumnat de 2ESO, amb més experiència en els projectes internacionals, han treballat el clima i la geografia humana amb l’alumnat del CSG Liudger dels Països Baixos. En aquest cas, un enfocament més acadèmic els ha permès comparar les diferències i semblances entre les dues regions en temes de geografia humana com ara la població, economia o l’UE. Podeu veure  els resultats de la feina que van fer conjuntament l’alumnat de les dues escoles aquí.