Dia internacional de la ciència a l’IE Montagut

L’IE Montagut ha fet la seva aportació a la 25a Setmana de la ciència que se celebra enguany entre el 14 i el 29 de novembre. Divendres 13 durant tot el matí, l’alumnat dels grups de 1r i 2n d’ESO coordinats des de l’Àmbit CTMEF (Cientificotècnic, matemàtic i d’educació física), i amb la participació dels equips docents de cada nivell, ha preparat una mostra científica que ha dividit l’activitat en dos espais: el pati del nostre centre i el Parc d’En Colomer. Mentre al pati l’alumnat de 1r d’ESO rebia alumnes de 1r i 2n de primària i de 5è i 6è de primària convidant-los als seus tallers matemàtics i de biologia, molt dinàmics i amb un alt contingut esportiu, l’alumnat de 2n d’ESO realitzava una gimcana científica. A partir de les 11:30 han estat aquests alumnes els qui han rebut alumnat de 3r i de 4t d’ESO per ensenyar-los experiments científics i fer-los pensar a partir d’hipòtesis i explicacions sobre els fets ciífentífics que observaven. Mentre això passava al Parc d’En Colomer l’alumnat de 1r d’ESO engegava el seu torn de la gimcana.

I al mateix temps que tot això succeïa, l’equip docent d’Educació Infantil, mobilitzava l’alumnat més petit i més curiós en un seguit de tallers científics encisadors.

De les aules als experiments en directe: tot un repte que ha suposat una Diada plena d’èxits científics!!

Us convidem a veure una mostra del que hem pogut gaudir plegats aquest divendres a l’IE Montagut!

🔬🔭🔍📉📌⚗🗜🛠🕙🌡🌖⏳🐸🐞🕸🐾🤖                           🔬🔭🔍📉📌⚗🗜🛠🕙🌡🌖⏳🐸🐞🕸🐾🤖