Comencem amb totes les ganes… i amb totes les precaucions.

Sí… tingueu-ho com a ben cert: comencem amb totes les ganes del mon aquest curs 2020-21. Ens queda molt endins el gust amarg dels mesos viscuts, però ens fa sentir que hi hem de tornar a ser la certesa que el nostre alumnat ens espera a la cantonada, a quatre passes, ben abillat amb un vestit preciós fet d’alegria, curiositat i goig per aprendre.

Sí, tinguem-ho ben present: tornem al centre plens de ganes i preparats per mantenir totes les precaucions de salut per tal de créixer en les mirades del nostres companys que tant estimem i que ens estimen.

I serà un curs distret? Sí, del tot segur… però és el que tenim al davant i és el que volem esprémer al màxim.

Benvolgudes i benvolguts, alumnes que ens llegiu… el proper dilluns 14 obrim les portes, totes, les 8 que tenim perquè comencem amb el millor peu possible. Escrivim un capítol nou de l’IE Montagut plegats?

Vinga va… “Temps era temps, quan els somriures es tapaven amb màscares i els dies comptaven per desenes els rentats de mans, en Lluís, la Clotilde i en Moha van entendre que només la distància els mantindria sans i estalvis… i conjurats a no perdre cap oportunitat d’aprendre per poder entendre tot el que passava en la societat, van saludar-se amb els colzes i van entrar l’un rere l’altre per la ruta dels dracs… Ningú els apartaria de l’oportunitat de tornar a començar…”

Agafeu el boli i un paper en blanc i continueu vosaltres…

Comença el curs 2020_21 a l’IE Montagut. Hem pres totes les mesures perquè puguem gaudir-lo. Som-hi!