Què podem fer cadascú de nosaltres per ser més malames?

Aquesta última setmana, l’alumnat de 1r d’ESO ha estat aprenent a ser més “malames”. Hem  volgut aconseguir dur a terme alguna fita a l’entorn del centre, població o potser més ambiciosa fins i tot, que ens permeti de forma sostinguda ser més MALAMA.

Han realitzat una campanya publicitària gràcies a un estudi previ sobre una de les causes de la contaminació del planeta. Totes les iniciatives que s’acabin proposant, es compartiran amb els membres de la comunitat educativa, per tal que aquestes persones puguin decidir, quina iniciativa els representa més, els sembla més destacable i volen que sigui la que finalment es dugui a terme de forma oficial des de l’Institut Escola Montagut.

Per tant, la responsabilitat era màxima per aconseguir donar sentit al treball realitzat aquests dies per ser més MALAMA!