Fira Montagut: una fira medieval a segon d’ESO

Cada trimestre, a secundària de l’IE Montagut, es planifica un tancament curricular amb un projecte transversal. El segon trimestre, al nivell s 2n ESO, ha agafat com a eix temàtic l’època medieval i l’alumnat ha dut a terme una tasca en grup encomiable: una Fira Medieval, la Fira Montagut. Treballar competencialment també pot comportar posar l’alumnat en la situació d’assolir objectius parcials i globals, d’assumir responsabilitats individuals per arribar a aconseguir un objectiu comú i, això ha estat així en el projecte Fira Medieval. 1000 anys de la Vall d’Alfatà.

Tota la feina, el resultat de la qual podeu veure en el vídeo que us compartim, va poder canalitzar les fortaleses de ser institut escola, ja que l’alumnat de 6è, 5è de primària i el d’infantil van poder assistir com a visitants de la fira i com a públic que escoltava les explicacions de cada parada d’artesans gremials: tintorers, vidrers, picapedrers, flequers, taverners, armers, etc.

Un èxit que celebrem i que ens proposem mantenir i millorar en els cursos que vindran.

Continuem endavant, som institut escola!!