Poesies per al confinament… una proposta per a la comunitat educativa de l’IE Montagut

Totes i tots, alumnat, docents, famílies, membres del PAS, formem part de la comunitat educativa de l’IE Montagut. Aquests dies de confinament (que els volem responsables i plens de certesa) ens fan repensar-nos una mica. Com som ara, com a centre educatiu? Com volem ser? Aviat tindrem una presentació del que el curs passat vam decidir que volíem ser el 2030. És evident que podem aspirar a tot. A tot.Tot just comencem.

Aquests dies, una de les activitats que ens ve de gust oferir a la comunitat educativa, al prfessorat, a les famílies que comparteixen totes les hores amb els seus fills i filles que són els nostres alumnes, a l’alumnat… és que ens llegim textos. Llegim-nos en veu alta textos que ens ajudin a comprendre qui volem ser, com ens volem tractar, què volem desitjar als altres, com ens posicionem davant de les incerteses, com ens alegra la vida, a què tenim por… textos, literatura d’altri o textos nostres. Som aquí per aprendre en comunitat. Escoltem les nostres veus i fem-nos companyia. Què us proposem?

Que ens feu arribar una gravació de veu o de veu i imatge amb el vostre text, la vostra paraula, el poema a iemontagut@iemontagut.cat o que ens mencioneu al twitter (@IEMontagut) amb els hastags #PoesiadeConfinament #SomInstitutEscolaMontagut. Fem xarxa i llegim-nos el que som i el que volem ser i esdevenim coartífexs del que estem construint plegats.

Us deixem amb la directora del centre, la Montse Rodríguez, que enceta aquest projecte.

El podeu anar seguint tots en la llista de reproducció “Poesia de confinament” al nostre Canal de Youtube