L’IE Montagut obre les portes avui. Vine i participa!

El proppassat 11 de novembre es va fer realitat un desig de molts santasusannecs i de moltes santasusannenques: un edifici de nova planta que amplia l’oferta educativa a secundària. Aquest nou aulari, integrat al centre públic Institut Escola Montagut, conté espais destinats a l’alumnat que cursa primer d’ESO (aules per a grup-classe, aules específiques, aules de desdoblament…) i espais que obriran les portes a tot l’alumnat del centre així com al claustre de docents i al PAS.

Us convidem a visitar aquests espais en una Jornada de Portes Obertes que tindrà lloc divendres vinent, 29 de novembre entre les 16:30h i les 18h