L’alumnat de l’IE Montagut fa el primer pas al nou edifici del centre

Un parell de mesos després de començar el curs 2019-2020 la comunitat educativa de Santa Susanna i, molt especialment la de l’IE Montagut, estem de celebració i ens hem de felicitar ja que el nou edifici del centre que fins divendres estava en construcció ja obert les portes per rebre l’alumnat de secundària.

Es tracta d’un entorn idoni per a l’aprenentatge i per a compartir vida i experiències professionals, amb aularis generals, específics, zones de socialització, despatxos de gestió educativa, zona d’AMFA… tot integrat en dues plantes, la planta baixa i un primer pis. Alguns espais seran d’ús compartit amb les etapes de primària i infantil, d’altres seran llocs de trobada de tots els docents de l’Institut Escola… sigui com sigui, sempre des de la ferma voluntat de construir un centre educatiu de referència per a tots els santasusannencs i santasusannenques, avui hem posat per primer cop els peus en aquest satel·lit nou que ha estat el resultat de molts esforços compartits per part de l’Ajuntament de Santa Susanna, el Departament d’Educació, el claustre docent, l’AMFA i les treballadores del centre, conserge i PAS. A tots volem agrair la voluntat i la determinació a l’hora de treballar en un projecte comú que ens obre les portes a aprendre més i millor.