Ja sabem els finalistes de l’IE Montagut per al XVI Certamen de Lectura en Veu Alta

L’IE Montagut participa en la XVI edició del Certamen de Lectura en Veu Alta que celebrarà la final territorial el proper 7 de febrer. Dijous 23 de gener vam realitzar l’acte de la Final interna al nostre centre. Dos alumnes de 4t de primària que optaven a la final del Grumets Vermells (Cicle mitjà), dos més que eren candidats a la final de Grumets Verds (Cicle Superior) de 5è de primària i, finalment, aquest primer any com a Institut escola, 4 alumnes de 1r d’ESO que optaven a representar el Centre en la modalitat de Corsaris.

Han resultat escollits l’Aleix de 4t, la NIeves de 5è i la Júlia de 1r d’ESO. Enhorabona!!

I ara a la Final territorial!