Carnaval 2021!

Aquest curs l’alumnat de l’IE Montagut i el cos de docents i PAS hem considerat oportú dedicar la nostra festa anual als superherois, a totes, a tots els qui porten un any al peu del canó, perseverant, servint a la comunitat.

Som tots i totes uns superherois i superheroïnes, i hem volgut celebrar aquest carnaval disfressant-nos dels nostres. D’aquests herois i heroïnes que ens han inspirat, acompanyat i ajudat a superar aquests moments difícils per tots.

A infantil i primària, l’alumnat ens va sorprendre amb les disfresses dels superherois i superheroïnes més èpiques del món de la ficció, i a secundària vam optar per representar una mostra dels verdaders superherois de la pandèmia.

Aquí us deixem el nostre homenatge ben sincer: super heroïnes i superherois del COVID19!!

1. Olga Diéguez Estiu

Petits GRANS HEROIS que ho han fet genial i que amb el seu exemple son capaços de lluitar i véncer la pandèmia i tot el que es possi per davant! Sóu fantàstics!!!! Gràcies per compartir el vídeo.

Una abraçada

Olga