Inaugurem el blog de la biblioteca de l’IE Montagut!

Estimats i estimades alumnes, docents, famílies…

Com ja haureu vist al llarg de les setmanes i mesos que portem de curs, ha aparegut el blog de la biblioteca i està fent un canvi de 360 graus. A partir d’ara, per aquí podreu trobar tot allò que necessiteu saber sobre la biblioteca de l’Institut Escola Montagut!

Anirem penjant novetats, activitats que realitzem, informacions que us puguin interessar, podreu accedir al catàleg de l’ePèrgam… Però sobretot volem que el blog de la biblioteca sigui útil per a tots i totes vosaltres. Així doncs, us animem a compartir amb nosaltres aquells suggeriments que tingueu per fer del blog un lloc enriquidor per a tothom.

Ens acompanyeu en aquesta aventura?

La Comissió de Biblioteca

Creat per Freepik