Setmana Cultural 2022

Aquesta setmana la comunitat educativa ha preparat activitats entorn la festa de Sant Jordi i la poetessa Joana Raspall

Durant tota la setmana, a les aules hem estat gaudint de temàtiques literàries, la llegenda de Sant Jordi i l’obra de Joana Raspall. Cada curs ha preparat un poema de la poetessa i el divendres al certamen de Jocs Florals hem fet un recital.

Paral·lelament, hem elaborat també un concurs de dibuix enfocat als poemes de l’autora catalana on hem participat alumnes, famílies i mestres. Estem preparant un recull fotogràfic per compartir amb tothom i poder veure una mostra d’activitats d’aquesta setmana.

Però avui, gran diada de Sant Jordi, us compartim algunes imatges de la representació de La Llegenda de Sant Jordi que l’equip de mestres hem preparat per a tot l’alumnat.

FELIÇ SANT JORDI 2022!