Setmana Cultural 2024

La Setmana Cultural d’enguany ha estat ben carregada d’activitats, per a petits i grans!

Aquesta setmana s’ha celebrat la tradicional setmana cultural al centre, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi. S’han fet moltes activitats entorn d’un poema de Miquel Martí i Pol: Agost. L’alumnat i tota la comunitat educativa ha participat en un Concurs Literari i de dibuix, tallers internivell, lectures compartides, exposicions literàries i sobretot, hem viscut el naixement d’un personatge molt important per nosaltres emmarcat en un projecte globalitzat de molts docents i alumnat entorn del nostre poeta Miquel Martí i Pol: la creació d’un capgròs, musicalització del poema Agost i el seu ball corresponent, tot en un acte amb diverses eminències com l’alcalde i diverses regidories, la Colla Gegantera de Lliçà d’Amunt i la Fundació Miquel Martí i Pol de Roda de Ter com a convidats especials.

Ens agradaria explicar-vos mil i una històries precioses d’aquesta setmana, però hem preferit mostrar-vos totes les activitats per poder reviure la setmana plegats. Visca Miquel Martí i Pol, visca l’institut escola!