Inauguració del Bibliopati de l’escola

El passat dimarts 26 d’abril, vam inaugurar el bibliopati de l’escola amb la Colla Gegantera de Lliçà d’Amunt com a convidats.

Preparats per a la gran festa, l’alumnat de l’escola va participar en la inauguració d’aquest espai del pati que tan desitjàvem tenir.

La Colla Gegantera ens va presentar els gegants, la Montserrat i en Julià, i els capgrossos. També ens van explicar la història de la geganta, que era filla dels gegants vells, en Baldiri i la Quitèria. Els vam veure ballar i ens van ensenyar a ballar una polca, que divertit!

L’acte va acabar amb l’entrega d’un obsequi als avis i àvies i l’agraïment del regidor d’Educació de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt.

Volem agrair a tota la comunitat educativa per l’esforç que ha fet i molt especialment a la Comissió de Biblioteca, a la Comissió de Sostenibilitat, a l’avi Paco i l’àvia Juani per elaborar els sofàs i els coixins i a tot el claustre i alumnat per la il·lusió que han mostrat durant tot el procés de construcció.

Ara, ens toca gaudir-lo i passar estones de pati vivint mil històries!