Festa final de curs 21-22

Inflables, aigua, escuma, gelats i molta gresca, ingredients del comiat d’aquest curs tan especial

Ja ha arribat a la fi aquest curs 21-22 marcat encara per moltes restriccions per la pandèmia: reestructuracions constants, canvis en la normativa com les mascaretes, grups bombolla… Podem dir, que hem celebrat de valent que ja tornem a la nostra normalitat!

El dilluns, vam fer la festa de l’aigua! L’AFA va obsequiar a l’alumnat de l’escola amb inflables d’aigua per passar un matí ben fresc amb aquestes calorades. Acte seguit, amb un bon bany d’escuma i per acabar d’arrodonir, un gelat deliciós!

I el dimecres vam celebrar que els alumnes de P5 i 6è s’han fet grans i promocionen a primària i secundària, amb una entrega de diplomes al gimnàs de l’escola. Aprofitant que érem juntes, vam ballar la coreografia que ens havíem après! I ja abans de marxar a casa, vam sortir de les aules a fer un passadís a 6è, el nostre alumnat més gran, fins ara, desitjant que tinguin molta sort en aquesta nova etapa que començaran al setembre.