Erasmus+: Ens visiten des de la República Txeca

Aquesta setmana hem tingut a l’escola a dues mestres de República Txeca 🇨🇿 participants en el programa Erasmus+ 🇪🇺 Durant tota la setmana han estat participant en un Job-shadowing (aprenentatge per observació) per tal d’aprendre noves metodologies, interactuar amb mestres i alumnat i conèixer una mica com funciona el nostre sistema educatiu.

Per tal de posar fi a aquesta mobilitat, les dues mestres han estrenat la nostra “Erasmus Wall” on tots els docents internacionals que ens visitin tindran el seu lloc per commemorar aquesta cooperació internacional.

We hope to see you again soon! ✨