Compartim Minimons amb la comunitat educativa de Lliçà d’Amunt

La xarxa educativa de Lliçà d’Amunt torna a funcionar en aquesta ocasió compartint experiències enriquidores sobre el gust a la lectura.

Durant aquest curs, l’alumnat de P3 ha pogut gaudir d’activitats per fomentar el gust a la lectura com ha estat els espais dels Minimons. Aquesta pràctica facilita que els infants puguin representar, interioritzar i sobretot vivenciar la història de contes explicats a l’aula.

Un dels contes que s’han explicat ha estat Els tres mussolets de Martin Waddell. Aquest minimón, ha estat de ruta per les dues escoles bressols municipals del poble, que han pogut gaudir d’aquesta experiència, i que quan els infants arribin a P3, podran tornar a escoltar, a l’escola dels grans!

Gràcies a l’EBM Palaudàries i l’EBM Nova Espurna per les imatges tan maques que ens heu enviat! Fins a la propera!