Celebrem la Castanyada!

El divendres durant tot el dia, hem fet diferents activitats per celebrar la Castanyada a l’escola.

Aquesta setmana hem estat preparant els elements de tardor per a decorar el vestíbul de l’escola, assajant els balls per la festa i gaudint d’activitats com fer panellets, tastets de tardor, manualitats…

La festa ha estat tot un èxit, hem gaudit de totes les danses, menjat castanyes i jugat tots plegats una estoneta.

Volem agraïr novament a les famílies de l’AFA per la seva col·laboració en la preparació de la festa, ens han convidat a castanyes! I al servei de menjador que ens han torrat les castanyes. Gràcies per ser part de l’institut escola!