Calendari d’advent

S’acosta el Nadal, i per escalfar l’ambient nadalenc, tenim un calendari d’advent al nostre racó literari.

Podeu entrar a l’escola a llegir la casella de cada dia, tindreu recomanacions i idees nadalenques ben boniques!

A més, us informem que amb la col·laboració de totes les famílies, l’AFA ha muntat 4 magnifiques paneres i que es sortejaran aquest nadal. No oblidis comprar la teva participació per només 2,5€. Col·labora amb la teva escola!

Aprofitem per donar les gràcies a totes les famílies que han participat i a l’AFA per la iniciativa, tots som escola!