8 de març: Dia Internacional de la Dona

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, la comunitat educativa ha preparat diverses activitats.

L’AFA de l’escola porta preparant aquesta festivitat des d’algunes setmanes. Avui, podem gaudir al plafó del racó literari una petita exposició sobre les dones i la ciència, interessant i recomanada per a tothom, on el paper de les dones en la història ha quedat desdibuixat per l’única condició de ser dona.

Paral·lelament, han proposat la lectura de 3 contes feministes, i ens han ofert els contes gravats per 3 famílies de l’escola i que us volem compartir en aquest post i poder gaudir-ne tothom.

A la tarda, l’AFA i tota la comunitat educativa ha fet una plantada d’espígols a l’escola  i guarnir l’escola de lila per a tots els dies, que no ens oblidem que tots som iguals i que som una escola que ofereix les mateixes condicions, oportunitats i fortaleses a nens i nenes sense cap distinció. Els espígols els han aportat moltes famílies que han volgut participar en aquest acte.

Durant la jornada, les mestres hem portat un llaç amb motiu de reivindicació i una mascareta de color lila, així com la visualització dels contes que les famílies ens expliquen i la visita al racó literari.

Volem agrair enormement a l’AFA la seva implicació en el dia a dia de l’escola i en especial a tota la comunitat educativa per passar-s’ho bé un dia tan especial totes plegades.

Ara, gaudim dels contes! Tots i totes som escola!