PORTES OBERTES

El dimecres 10, el dijous 11 i el dimarts 16 de març de 17:00 a 19:00 hores, realitzarem la jornada de portes obertes del nostre centre.

Degut a la situació d’excepcionalitat que estem vivint, hem hagut de prendre diferents mesures de seguretat i higiene, per tal de poder portar a terme amb la màxima seguretat la jornada de portes obertes.

Les famílies interessades podran assistir el centre amb cita prèvia i per torns de com a màxim 10 persones.

S’hauran de seguir les normes bàsiques de seguretat, com la distància mínima d’1,5 metres entre les persones que no pertanyin al mateix grup de convivència.

Només poden assistir 2 persones per família.

Els espais utilitzats estaran ben ventilats i les finestres estaran obertes.

A l’entrada de l’escola es prendrà la temperatura a les persones que assisteixin i caldrà rentar-se les mans amb gel hidroalcohòlic.

El centre desinfectarà els espais que s’hagin utilitzat.

SI ESTEU INTERESSATS/ES EN CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA, CLIQUEU LA SEGÜENT ICONA

Us deixem un petit tastet del que és la nostra escola.

1. Laura

Bon dia,

El meu nom és Laura Sanz Márquez. Acabo d’enviar la sol·licitud de preinscripció per Sofia Morón Sanz.

Al realitzar la reserva per les portes obertes del dimecres 10, només em deixava fer una reserva, per tant he tornat a reservar pel dijous 11 de març de 18-18:45h (dues persones). Agrairia que s’anul·lés la cita del dimecres. Disculpeu les molèsties.

Respecte a les jornades tinc un dubte: la nostra filla pot venir amb nosaltres o només poden assistir els pares?

Gràcies per endavant.

Salutacions,