PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA  Del 13 al 22 de maig

Per formalitzar la preinscripció s’haurà de:

• Opció 1: Descarregar el full de preinscripció, omplir-lo, signar-lo i enviar-lo, juntament amb la documentació necessària, escanejada o fotografiada, al correu electrònic oficial del centre demanat en primera opció. (Assumpte: preinscripció+ nom i cognoms de l’alumne).a8055907@xtec.cat
  • Opció 2: Realitzar la sol·licitud de manera telemàtica, es pot accedir al model de sol·licitud mitjançant ordinador, tableta o mòbil. Un cop enviades les dades telemàticament  s’obté un resguard que s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial de l’escola, juntament amb la resta de documentació necessària escanejada o fotografiada. http://queestudiar.gencat.cat/es/preinscripcio/estudis/obligatoris/

PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL (caldrà demanar cita prèvia) Del 19 al 22 de maig en horari de 9 a 13 hores a l’escola

En el context social actual, degut a emergència sanitària ocasionada per la COVID19, cal reduir al màxim els tràmits presencials per evitar els desplaçaments. En cas que no es pugui realitzar de manera telemàtica, podeu portar la documentació física a l’escola amb cita prèvia i dins de l’horari esmentat. Caldrà tenir en compte les següents mesures de protecció:

• Cal venir a l’hora concertada.
  • Portar mascareta i guants.
  • Venir preferiblement una sola persona.
  •  Portar la documentació escanejada o fotocopiada i la sol·licitud emplenada des de casa.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en
    període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden
    autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

• Full de la sol·licitud. (en cas de no disposar d’aquest full es podrà omplir a l’escola, però caldrà que porteu el vostre bolígraf blau).
  • Còpia del DNI de la persona sol·licitant o de la tarja de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres.
  • Còpia de la tarja sanitària de l’alumne.
  • Còpia del llibre de família (tutors/res i alumne/a)
  • Certificat o volant municipal de convivència del alumne o alumna (Només quan el domicili habitual no coincideixi con el DNI).

Només si escau:

• Carnet de família nombrosa o monoparental vigent.
  • Acreditació de ser beneficiari o beneficiària de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania. (PIRMI)
  •  Copia del certificat o de la tarja acreditativa de la discapacitat de l’alumne o el familiar, esmés pel Departament de Treball, Assumptes Socials i Famílies o organismes competents de altres comunitats autònomes.

PER DEMANAR CITA PRÈVIA O MÉS INFORMACIÓ

• Atenció telefònica de 9 a 13 hores a partir de 13 de maig: 93 860 75 05 / 605 498 969
  • Enviar e-mail al correu de l’escola: a8055907@xtec.cat

Per més informació podeu consultar el web del Departament: