MARXEM DE COLÒNIES A LLAFRANC

NOTA INFORMATIVA: “SETMANA DE COLÒNIES” del 9 al 12 d’ abril

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu el dia 9 d’abril comença una setmana molt especial, la setmana de colònies. Per tal de millorar l’organització us donem unes informacions i recomanacions.

El dimarts, dia 9 d’abril marxa 6è, que està quatre dies fora.
El dimecres, dia 10 d’abril marxa 3r, 4t i 5è que estaran tres dies fora.
El dijous, dia 11 d’ abril marxa Ed. Infantil i Cicle Inicial (P3,P4,P5,1r i 2n) que estaran dos dies fora.

Els tres dies al matí hi haurà un o dos autocars a la porta, però el divendres 12 d’abril a les 16:00h aprox. arribaran cinc autocars, es prega no aparcar en la rotonda, ni on s’aparquen els cotxes en bateria, la policia local està informada.

MOLT IMPORTANT!!!! ALUMNES QUE NO VAN DE COLÒNIES:

Dijous 11 i divendres 12, quan l’ escola queda buida, no hi hauran mestres, només una persona de guàrdia i consergeria.

El servei de menjador és horari extraescolar i aquests dos dies no funcionarà, es descomptarà l’ import de la vostra mensualitat.

El servei d’ acollida matinal i de tarda només funcionarà el dijous 11 al matí, no funcionarà dijous per la tarda ni divendres matí i tarda.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *