JORNADA DE PORTES OBERTES

Com cada any l’escola Miquel Martí i Pol obre les seves portes a tots els que ens vulguin conèixer.

I US PODEM ANUNCIAR QUE ESDEVINDREM UNA ESCOLA-INSTITUT. (educació dels 3 al 16 anys)

Ceip Miquel Martí i Pol de Lliçà d'Amunt

Cliqueu a la imatge per veure el vídeo presentació de l’escola.

Podreu venir dimecres 11 de març de 17:00-19:00 hores. Us ensenyarem les nostres instal·lacions, us explicarem el nostre projecte educatiu i podreu saber com treballem i qui som.  També coneixereu les mares i els pares que formen part de l’AMPA.

Podreu sol·licitar cita prèvia per formalitzar la preinscripció a secretaria.

Presentació de sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundaria obligatòria
    del 23 de març a l’1 d’abril de 2020

Matrícula