Estratègia Digital de Centre

L’estratègia digital de centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital acord a les novetats referent a aquest àmbit d’educació.

Des de l’Institut Escola els darrers anys s’ha estat treballant per la digitalització dels processos d’ensenyament aprenentatge, a fi de millorar la competència digital de l’alumnat. Amb aquesta finalitat, la Programació General Anual (PGA) cada any recull objectius relacionats amb la millora de la competència digital de l’alumnat i els docents. En aquesta línia, el centre està intervenint en millorar l’equipament digital del centre, ampliar-lo, actualitzar-lo i reemplaçar el material obsolet juntament amb les dotacions que ens arriben del fons europeu Next Generation.

Per tal de conèixer l’estratègia digital del centre podeu consultar els  dos apartats de la qual es sostenta: Part estratègica i Cultura Digital.