Els Jocs d’en Santi

Els jocs d’en Santi ja estan presents als patis del divendres a l’IE Mar Mediterrània. Així, els alumnes de primària poden gaudir de jocs de precisió, trencaclosques i bitlles catalanes. Aquests jocs es compatibilitzen amb el tennis taula, el futbol, el bàsquet… Llegeix més»

Projecte 1r ESO

Els nois i noies de 1r d’ESO estem treballant al taller de tecnologia construint tot de mobiliari per habilitar un espai de lectura i descans al passadís de secundària.
Hem dissenyat sofàs, coixins, taules, tendes, bancs, … alguns treballen amb fusta, altres cusen,… hem après a… Llegeix més»

Mostra Tecnogirl

Avui comencem amb la mostra Tecnogirl. Gràcies a la donació per part de xarxa de biblioteques de catalunya, el centre disposa d’un corpus de llibres temàtica de la qual gira entorn a la figura de la dona i la seva incidència en la història de… Llegeix més»

La Biblioteca en marxa

El proper dilluns 2 de desembre comencen les activitats de Bibliopati a la biblioteca del centre. L’alumnat podrà dur-se un llibre en préstec durant 15 dies, però abans  haurà d’emplenar una fitxa amb les seves dades per tal que el/la professor/a pugui… Llegeix més»

Donacions a la biblioteca

Aquesta setmana la nostra biblioteca ha incrementat el seu corpus bibliotecari. Per una banda, hem rebut donacions per part de particulars, com la de Nil Redondo (vegeu primera seqüència de fotos); d’altra banda, tenim un donació de la Biblioteca de Mongat, Tirant lo blanc (vegeu… Llegeix més»

CANTINA I MÉS

A partir del proper 14 d’octubre  l’IE Mar mediterrània engega un projecte amb la Fundació Maresme: “La Cantina i més”. Aquest projecte consisteix en obrir una cantina, on es serviran productes saludables, al petit edifici que hi ha a l’entrada del centre. L’espai serà gestionat… Llegeix més»

La setmana de la Salut

La setmana passada els nens i nenes de l‘IE Mar Mediterrània van fer diverses activitats de conscienciació per a portar una vida saludable.
Des d’educació física es va preparar un qüestionari on l’alumnat responia segons els seus hàbits alimentaris. Posteriorment, es va… Llegeix més»

Construïm l’hort

Els nois i noies de 2n han començat aquest curs picant pedra! Mai millor dit! Seguint la petjada del curs passat, han reiniciat el projecte de l’hort amb la novetat que aquest any no ho faran pas sols; enguany ho faran amb l’ajuda del membres… Llegeix més»

Campanya de donació de sang a l’IE Mar Mediterrània

Com ja portem anunciant un temps des de les xarxes socials, aquest curs engeguem un projecte transversal de centre que ens implica a tots en l’organització d’una campanya de donació de sang.

Ara ja descomptem els dies, ja que la donació de sang tindrà lloc:

El dimecres 24 d’abril de 15:30h a 19:30h al gimnàs del nostre l’Institut Escola.… Llegeix més»

Pares i famílies units per aconseguir un pati millor

Aquest dissabte al matí un bon nombre de famílies del centre, ex-alumnes, alumnes, mestres i familiars de mestres han posat el seu granet de sorra per millorar les instal·lacions del centre.

Amb el nou projecte de centre sorgeix la idea de canviar la percepció que tenim del temps d’esbarjo creant espais que ofereixin diferents alternatives de joc per tal de fomentar la creativitat, l’experimentació, la imaginació i les relacions entre companys de diferents edats.
Llegeix més»

Viu l’escola!

El dimarts passat a la tarda es van començar les sessions del “Viu l’escola” d’aquest curs
Estem molt contents perquè hi van assistir un total de 30 famílies!!! Durant aquella tarda es va aprofitar per fer una pluja d’idees de totes les activitats que les famílies tenien ganes de fer durant el curs; propostes de tallers, xerrades, … I també es va parlar de com s’organitzarien les famílies per a la festa de la Castanyada d’enguany.… Llegeix més»

El Lècxit està de moda!

Dimarts passat vam inaugurar el programa Lècxit d’aquest curs, amb la col·laboració de sis magnífics voluntaris que treballen de valent amb sis alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior que vénen encantats a millorar el seu nivell lector i aprendre un munt de coses a… Llegeix més»

Reciclem per una bona causa!

Des del centre, posem en marxa el servei de recollida de taps de plàstic.

Els taps es faran arribar a la Fundació Maresme per tal de col·laborar amb l’entitat i a fi i efecte que ells puguin aconseguir recursos necessaris pel seu treball dia a dia.
Us convidem a participar de la iniciativa portant els vostres taps als centre.

Trobareu  el contenidor al costat del contenidor de cartró, a la porxada del pati del centre.

Entre tots, fem un món millor!… Llegeix més»