Pòdcats del taller de Nadal fets per grups diferents d’alumnes de secundària

Els i les alumnes de secundària de l’Institut Escola Mar Mediterrània van celebrar la darrera jornada abans de les Festes nadalenques amb uns tallers organitzats pels i les docents.
Aquests dos pòdcasts, fets per grups diferents d’alumnes, són el resultat del taller de Ràdio (al nostre centre disposem d’una aula de ràdio).
Els nois i noies van locutar el text d’una adaptació del Conte de Nadal de Charles Dickens, tot un clàssic molt vigent i que ens recorda la responsabilitat personal en el benestar dels que ens envolten.
També van cantar una nadala molt animada. Bona escolta!!