L’escola Mou la Ciutat

Enguany, l’escola engega un nou projecte L’Escola Mou La Ciutat. És una proposta d’activitat elaborada per tots els components del grup de treball d’educació física del centre. Es tracta d’una activitat que vol donar continuïtat a l’exitós projecte De Mataró a Tòquio del curs passat. Amb aquesta proposta pretenem, en primer lloc, que el nostre alumnat realitzi activitat física en família, amics, etc. i, en segon lloc, que els diferents participants coneguin, a la vegada, diferents indrets de la nostra ciutat. Per tant, la proposta presentada busca un doble objectiu con són la pràctica d’activitat física i la descoberta de l’entorn més proper.

Pla Català de l’esport “L’escola mou la ciutat”

Recorregut