Festival Retotech

Un grup d’alumnes de 2ESO de l’Institut Escola Mar Mediterrània, han participat el dijous 1 de juny en el Festival Retotech a l’INEFC de Barcelona. El projecte Retotech és una iniciativa de la Fundació Endesa i afavoreix la creativitat i innovació en el marc de la Robòtica. El nostre equip va presentar tres prototips, fruit del procés tecnològic, entorn el centre d’interès “Comprenent la Torre de Babel”. Els projectes per afavorir la comprensió de les llengües han estat: una agenda amb notificacions, un joc amb fotos i paraules i un gatet que fa dictats i comprensió lectora. Tots hem gaudit i après amb el camí.