Els alumnes de 4t d’ESO han assistit al Teatre Nacional de Catalunya per veure l’obra Tarsius, una proposta que convida a parlar obertament sobre la mort i altres temes sovint considerats tabú. L’obra ens recorda la importància de comunicar-nos, d’escoltar i d’ajudar-nos mútuament.
A través de la metàfora dels tarsius, uns primats que en situacions de perill s’ajuden i es protegeixen entre ells, la representació mostra com sis joves tot i viure realitats molt diferents descobreixen la força del companyerisme i el valor de compartir allò que senten.
Una experiència teatral que ha permès als nostres alumnes reflexionar sobre la importància de trencar silencis i d’apropar-nos als altres a través de la paraula i la humanitat.

