Dia Escolar de la No-violència i la PAU (DENIP)

Amb motiu del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) hem organitzat uns tallers verticals, on els alumnes d’infantil, primària i secundària han treballat plegats per a pintar uns mandales gegants.

Els mandales són representacions simbòliques espirituals i rituals utilitzats en el budisme i l’hinduisme. Mandala és un terme d’origen sànscrit.

Dins de les múltiples tècniques de relaxació orientals, es troba la de pintar mandales, els quals són publicats en llibres, on ve el mandala només dibuixat amb línies i la resta en blanc disposat per a pintar.

Aquesta tècnica de relaxació no requereix cap disciplina expressa, com pot ser-ho en altres, ja que qui està fent l’acoloreix segons els seus gustos estètics i imaginatius. El poden realitzar persones de qualsevol edat, sent a més una activitat que enforteix la creativitat.

ÀLBUM DE FOTOS