“Rispect” – Xiula

Xiula és un grup de música amb contingut educatiu explícit amb una missió ben clarivident: posar llum a les grans temàtiques vitals, amb sentit crític, amor i humor.

A Xiula són el Jan Garrido, músic educador social i terapeuta Gestalt i puntet rebel, el Rikki Arjuna, lletrista massa enginyós i educador social, l’Adrià Heredia, músic virtuós i el Marc Soto, músic altament sensible i membre de La Sra. Tomasa i Queralt Lahoz.

Les sessions educatives són una proposta de treball vivencial amb abordatge des de l’educació social i la teràpia Gestalt i creació artística made in Xiula.

A partir de la cançó “Rispect” (trap antiassetjament) es presenta el tema de l’assetjament i com podem fer-li front. És una sessió pensada per descobrir eines, estratègies i processos interiors per poder gestionar les pròpies necessitats i poder canviar, en un procés de deconstrucció, la relació amb l’altre.

RISPECT és una sessió dirigida, a partir de 5è de primària i a tota la secundària, per treballar l’assetjament, els conflictes i la convivència  Sessió de la mà de dos educadors socials, músics i terapeutes Gestalt amb una llarga trajectòria en el camp educatiu, comunitari i social.

Compartim amb vosaltres les creacions que van fer amb l’alumnat durant aquestes sessions educatives:

Cançons creades amb l’alumnat de Cicle Superior de Primària i ESO