Instal·lacions

El nucli de l’edifici és de construcció funcional, similar a altres escoles de la mateixa època (1978).

L’any 2005 es va realitzar una remodelació de l’antic edifici i una zona de nova construcció, que va permetre ser una escola accessible/adaptada a les discapacitats físiques.

A l’edifici principal hi ha la planta baixa i dos pisos.

A la planta baixa s’hi troben les següents dependències:

• Local AFA
  • Consergeria amb sala multicopista
  • Despatx orientadora pedagògica
  • Menjador i cuina
  • Secretaria
  • Direcció
  • Cap d’Estudis
  • Sala de mestres
  • Lavabos
  • 2 Aules Cicle Superior (5è d’Educació Primària)

A la planta baixa a la zona exterior trobem:

• Gimnàs
  • Magatzem material Educació Física
  • Vestuaris
  • Lavabos
  • Quartet neteja

A la primera planta hi ha 10 aules. Actualment, estan ocupades per alumnes d’I3 a I5, Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior (6è d’Educació Primària). A més s’hi troben altres espais destinats a:

• Aula de Pedagogia Terapèutica
  • Tutoria Cicle Educació Infantil.
  • Lavabos.

A la segona planta hi ha 8 aules més, que ocupen els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. A més trobem altres espais:

• Laboratori de Ciències.
  • Laboratori de Tecnologia.
  • 2 Aules polivalents (audiovisuals, robòtica, visual i plàstica…)
  • Aula d’Acollida
  • Tutoria
  • Lavabos.

Pel que fa als patis, trobem una pista central on baixen a l’hora de l’esbarjo, en franges horàries diferenciades, els alumnes d’Educació Primària (10:30 a 11 h) i Secundària (10 a 10:30 h), amb vestuaris i lavabos.

En aquest mateix pati es va reestructurar el curs 1996-97 un espai tancat destinat als alumnes d’Educació Infantil. En aquest moment, l’espai està reformat i ocupat pels alumnes d’I5. Els/les alumnes d’I3 i I4 tenen un pati propi situat davant de les seves aules.