Feliç diada de Sant Jordi!

Durant la commemoració de la Diada de Sant Jordi al nostre centre educatiu hem organitzat una varietat d’activitats per celebrar aquesta festa emblemàtica.

Realitzarem tallers de manualitats per crear roses i dracs, lectures de contes, representacions teatrals i promourem l’intercanvi de llibres entre els nostres alumnes.

Així, cultivem el gust per la lectura i enfortim els llaços de comunitat al voltant dels valors de la cultura i la tradició.

La celebració s’ha enriquit amb el Concurs de Jocs Florals, donant l’oportunitat als nostres alumnes de mostrar el seu talent literari, fomentant la creativitat i l’expressió artística. Amb entusiasme, vam rebre les seves obres i avui farem el lliurament dels premis de l’edició d’enguany. Aquest concurs ha estat una manera magnífica de commemorar aquesta data tan especial.