Halloween 2nC

El passat dimecres, 6 de novembre, l’alumnat de 2C vàrem actuar per a l’alumnat d’infantil i de Primària del nostre IE. Vam fer dues funcions; la primera per a infantil, i la segona, per a Primària (de1r fins a 4t).

Des de les matèries d’anglès i música, vam preparar les activitats tres setmanes abans.

El dia de l’espectacle, vam cantar  la cançó de la Família Addams en anglès. A més, la vam acompanyar amb  3 teclats,  1 piano, 6 ukeleles, 3 xilòfons, 1 triangle i 1 pandereta.

A continuació, va tenir lloc la Halloween Fashion Show, on vam presentar en anglès diferents personatges de Halloween, tot fent una breu desfilada entre l’alumnat.

Després, els i les alumnes d’arts escèniques de 3r d’ESO van teatralitzar l’obra Where is my hand en anglès.

Per acabar l’actuació, vam ballar  la cançó de This is Halloween tots junts amb els petits. Al final, vam repartir xocolatines.

Vam preparar aquesta activitat amb molta il·lusió i pensem que als més petits els hi va encantar perquè van aplaudir-nos molt.