Setmana Erasmus+ a Lloret amb l’alumnat de Berlín
21/06/26Del 14 al 19 de juny, l’Institut Escola Lloret de Mar ha acollit l’alumnat i el professorat de l’Albrecht-von-Graefe-Schule de Berlín en el marc del projecte Erasmus+ “Tourism Upside Down: Water treatment: Shaping the Lloret of the future”.
Aquesta mobilitat ha estat la continuació del… Llegeix més»

