Benvinguda

Ja ho tenim tot preparat per començar el nou curs amb il·lusió i amor. Aquests darrers dies hem estat treballant amb la intenció de deixar-ho tot a punt per demà dimecres.
I de ben segur que alguna cosa ens faltarà, però amb entusiasme segur que ens contagiarem els uns als altres i tirarem endavant de la millor manera possible.
Us volem recordar que l’entrada dels alumnes el 1r dia és esglaonada, seguint la següent taula.

*Els alumnes del Projecte Singular entraran a les 10:45h

També, és molt important poder comptar amb la vostra presència a la reunió de la tarda amb el tutor/a del vostre fill o filla. Es donaran informacions imprescindibles per a una correcta comunicació entre el centre i les famílies al llarg del curs.
Us hi esperem!
Us adjuntem el calendari del curs.