Última setmana setembre’18

Benvolgudes famílies
Us trametem un seguit d’informacions que poden ser del vostre interès.
En primer lloc, informar-vos que la biblioteca de l’Institut Escola romandrà oberta a partir del dilluns 15 d’octubre, on, com hem fet en altres cursos i gràcies a l’AMPA, estarà a disposició de l’alumnat de 17h-19h de dilluns a dijous, i també, per als alumnes que reiteradament no fan els deures, als qui convidem a anar-hi 1 vegada a la setmana.
A nivell disciplinar, per l’alumnat que acumula faltes greus i que ha d’assistir a les tardes de dimecres a complir la sanció imposada, us adjuntem el calendari dels dimecres en què s’oferirà aquest servei.
El passat divendres 21 de setembre vam assistir al teatre municipal amb l’alumnat de 4t d’ESO per veure la representació Canvi de Marxa, promoguda pel Pla Educatiu d’Entorn de Lloret, en què s’apel·lava a al seguretat de tothom, especialment el paper que hi tenen els joves, mostrant-se les conseqüències que els accidents poden tenir.
image.png
Pel que fa a 1r d’ESO, un cop ja hem fet les 5 sessions de tastet d’optatives, el proper dilluns 1 d’octubre han d’entregar el paper amb la tria de les optatives per ordre de prioritat. Recordar-vos que les optatives que s’oferten són de dues hores setmanals i que l’elecció es mantindrà fins a 3r d’ESO. Us adjuntem el full que ja hem entregat als vostres fills i filles en paper.
image.png
Per al proper divendres 5 d’octubre tenim programada la sortida de tutoria durant tot el matí per tota l’ESO. Aquesta sortida a peu per l’entorn natural de Lloret ens permet cohesionar els grups d’ESO a través de dinàmiques i jocs, a fi de millorar l’ambient i les relacions entre ells i elles. Cal portar calçat còmode, aigua i esmorzar.
Pel que fa a l’aplicatiu de control d’assistència i de faltes DUMA, estem sol·lucionant les incidències. Per endavant, volem demanar-vos disculpes si heu tingut o podeu tenir alguna problemàtica, com pugui ser rebre un missatge d’absència; en aquests casos, us demanem que truqueu al centre (972361495) i confirmeu amb el conserge l’assistència del vostre fill o filla. Per a qualsevol dubte, podeu dirigir-vos a l’administració de l’IE per solventar-lo. Estem convençuts que ben aviat l’operativitat i eficàcia de l’aplicació millorarà la comunicació entre el centre i les famílies.
image.png
Ahir divendres vam rebre la visita del Conseller d’Ensenyament, Sr. Josep Bargalló, així com del Cap dels Serveis Territorials, Sr. Martí Fonalleras, l’inspectora, Sra. Dolors Serra, i de les autoritats municipals, encapçalades per l’alcalde de Lloret, Sr. Jaume Dulsat.
En aquesta curta trobada i visita al centre, el Conseller va anunciar la intenció de crear un nou Institut Escola a Lloret, donat l’èxit i la demanda que hi ha al nostre IE.
Voldríem agraïr a tots els que han fet possible i fan possible amb el seu esforç i dedicació que l’IE tingui aquesta bona imatge. Des de l’alumnat, les famílies que hi col·laboreu, l’AMPA d’ara i d’abans, al professorat i mestres que hi són o que hi han passat i que tant hi fan cada dia, moltes gràcies. Seguirem treballant amb la il·lusió que ens caracteritza, malgrat els entrebancs que ens anem trobant.
image.png
Podeu veure la notícia a través de l’enllaç del Facebook de l’AMPA
En aquesta imatge us mostrem la Promoció 4t d’ESO 2018-2019, que esperem que graduïn enguany.