I. Octubre

Benvolgudes famílies

Aquesta setmana hem pogut aprofitar el bon temps que encara ens acompanya per fer la sortida anual de les tutories. Aquesta excursió pel meravellós entorn natural que disposem ens ajuda acohesionar els grups i que afavorir la relació entre els grups-classe, amb gimcanes, activitats lúdiques, divertides i esportives. A més, hem aprofitat el divendres per escollir la majoria dels delegats i delegades, que seran els representants del grup en les assemblees de delegats i en les reunions postavaluacions davant l’Equip Docent.
Aquest curs, hem creat al calendari el dia de la felicitat (20 de març) i, ahir, en la sortida de tutories, vam començar a generar algun contingut per anar preparant aquesta diada, que celebrarem per primera vegada a l’IE.
image.png
Per altra banda, hem signat un conveni de col·laboració amb l’entitat Asociación Catalunya-Rúsia, amb la finalitat de donar a conèixer la cultura i tradició russa als participants. Aquest conveni de cessió d’ús del centre els dissabtes al matí, ens permetrà millorar les instal·lacions del centre, així com donar cabuda a una demanda històrica per ensenyar la llengua i cultura russa a l’Institut Escola. Aquesta “escola”, que ja té anys d’experiència contrastada, està oberta a tothom d’edat compresa entre els 4 i 10 anys, des d’octubre fins al juny. Si esteu interessats en participar-hi amb alumnes d’ESO, caldria fer un grup d’uns 5-6 participants per obrir-ne un grup. Us hi animem!
Us adjuntem el cartell publicitari.
image.png
Informar-vos també que el proper dijous 18 octubre, els i les alumnes d’ESO que tinguin germans i germanes a Infantil i a Primària, es faran les fotos conjuntes com cada any, gràcies a la col·laboració inestimable de l’AMPA.
Dir-vos també que la propera setmana començarem el Projecte Enganxa’t, en què l’alumnat que vulgui ensenyar alguna de les habilitats que té a altres alumnes, gaudirà d’un espai del centre per fer-ho, durant les hores de pati de dilluns i dijous. Us mantindrem informats.
Per últim, recordar-vos que el proper divendres 12 d’octubre és festiu i el centre romandrà tancat.