Darreres informacions secundària 24 febrer

Benvolgudes famílies

Us fem arribar un seguit d’informacions per tal que conegueu les darreres novetats del centre.
Dins el programa engegat d’#aquiproubullying hem elaborat una sèrie de cartells informatius per al centre, hem creat un equip de guaites, així com hem fet dinàmiques en els grups classe per respondre a les necessitats i fer front a l’assetjament. Seguim treballant i executant propostes a través del Departament d’Orientació. Endavant!
Imágenes integradas 2
Us fem a mans també de l’enllaç del vídeo de la celebració del carnestoltes a secundària. Cada grup classe havia de decorar i representar grups musicals dels anys 70 i 80. Els guanyadors del concurs van ser l’alumnat de 2nC i de 3rB. Felicitats a tots per l’esforç!
https://youtu.be/lwyE4-x7bUM  (50′ de durada)
Dies enrere també vam fer el dinar Romà. Dins del temari de l’assignatura de Llatí de 4t d’ESO s’ha treballat la vida quotidiana i l’alimentació dels antics romans amb un tastet de receptes antigues que es troben en antics documents. Ha estat una activitat d’aprenentatge que trenca les formes tradicionals de tractar la cultura clàssica ja que havien d’elaborar les receptes per després menjar-se els cuinats.
Imágenes integradas 8
El passat dijous, l’alumnat de l’optativa d’Arts Escèniques va anar al Circ a Girona. Van fer malabars, van conèixer d’aprop el món del circ i s’ho van passar genial
Imágenes integradas 4Imágenes integradas 5
També volem informar-vos sobre l’associació PAS a PAS. L’Eva Palau, mestra d’Infantil de l’Institut Escola, va anar a explicar-nos-la a la TV de Girona
Durant l’entrevista explica com podem rebre assessorament i acompanyament davant les afectacions d’Asperger, autisme, etc. Tot una sort poder comptar amb ella com a professional a l’IE
Imágenes integradas 6
Us animem a fer-vos seguidors al facebook de l’associació:
Una de les altres accions solidàries fetes darrerament ha estat el de la xocolatada solidària. Aquesta celebració conduïda per l’AMPA, ha permès recaptar gairebé 500€ per a la investigació del càncer infantil. Gràcies a tothom per posar-hi el seu granet de sorra.
Imágenes integradas 7
A continuació us copiem el missatge rebut de part de l’Hospital Sant Joan de Déu
Subject: Resum d’una gran jornada solidària a l’Institut Escola de Lloret de Mar. Gràcies a tothom per fer-ho possible. Jornades com les d’avui són especials, pq paraules com col·laboració, solidaritat, compromís, valors… s’escriuen amb majúscules. GRÀCIES!!! Hospital Sant Joan de Deu – Xocolatada Solidària
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=913920438768385&id=274777256016043Per anar acabant, volem fer-vos saber que per qüestions organitzatives hem hagut de modificar una de les dates dels trimestrals del 2n trimestre. Ja havent informat als vostres fills i filles, us fem saber que els exàmens es realitzaran
dimarts 6 de març, divendres 9 de març i dilluns 12 de març.
Volem agrair a la regidoria d’Esports, encapçalada per la tècnica de la secció a l’Ajuntament de Lloret, l’Elisenda Blanch, l’oferiment d’entrades per als partits de la Copa del Rei d’Hoquei Patins, que, com sabeu se celebra aquests dies a la vila.
Atentament
Equip de Comunicació