Comunicació 2 març 2018

Benvolgudes famílies

Us escrivim per comentar-vos algunes de les darreres activitats o novetats al centre.
La setmana passada vam fer la xerrada d’orientació acadèmica a l’alumnat de 3r d’ESO, on, a part de parlar sobre els itineraris i possibilitats després de l’ESO, vam comentar aspectes relatius a les beques, opcions per l’estiu i també, sobre les optatives a 4t d’ESO del curs vinent. Per conèixer les seves intencions acadèmiques i poder ajustar l’oferta d’itineraris a 4t d’ESO, vam donar-los una fulla per a què marquin quines matèries optatives creuen més interessants.
Us adjuntem les presentacions i el full per la tria de les optatives de l’alumnat de 3r d’ESO. Més endavant hi haurà l’elecció definitiva de 3 matèries en un nou comunicat.
Referit també a l’orientació acadèmica, ahir divendres a la biblioteca, exalumnes de l’Institut Escola que actualment cursen batxillerat o cicles formatius, van fer la xerrada d’orientació a l’alumnat de 4t d’ESO. Sabem que aquesta informació de primera mà ajuda molt als vostres fills i filles a conèixer les realitats i les expectatives dels diversos batxillerats i cicles.
Per tal de presentar-vos a les famílies les opcions existents després de l’ESO, principalment les d’alumnes de 3r i 4t d’ESO, volem convidar-vos a la xerrada que farem el proper dimecres 21 de març a les 18h a la biblioteca de l’Institut Escola. Us adjuntem la carta que fem arribar als vostres fills i filles. Us hi esperem!
Sapigueu també que el proper dimecres 7 de març, de 16.30h a 18.30h, fem la jornada de portes obertes a l’Institut Escola. Com cada any, volem comptar amb alumnes de 3r per tal que ens ajudin a fer de guia durant el tour per les instal·lacions. Ja hem fet la tria d’alumnat, així que comptem amb ells i elles per presentar el centre a les noves famílies del curs vinent.
Dir-vos també que la biblioteca compta amb 5 ordinadors de sobretaula més, i s’ha millorat el servei informàtic i connectivitat dels mateixos, gràcies a l’aportació econòmica de l’AMPA. Recordar-vos que la biblioteca està oberta de dilluns a dijous, de les 17h a les 19h.
El passat cap de setmana es va celebrar la trobada interinstituts per promoure el rugbi. Us adjuntem algunes de les imatges en el següent enllaç.
El proper dilluns 5 de març a la tarda, farem les trobades als Instituts de Lloret per promoure el futbol sala. Els i les convocades hauran d’accedir a les instal·lacions dels centres de secundària per practicar aquest esport.
Afegir també que ja s’ha realitzat el viatge a Ginebra, dins el projecte amb FundiPau i Plataforma per la Pau de Lloret. Ha anat molt bé i ha estat una gran experiència.

D’aquí a 10 dies serem la Seu del projecte Erasmus+ que tenim engegat. Dins les activitats que hem plantejat fer, a totes elles, els alumnes de 4t d’ESO podran participar-hi gratuïtament. També, dijous 15 de març, farem cinema al Teatre Municipal de Lloret a les 21.30h, i hi convidarem a l’alumnat de 3r per a què comenci a introduir-se en les activitats d’intercanvi.
Per últim, comentar-vos com ja sabeu que la propera setmana comencen els exàmens trimestrals. Acompanyeu i animeu als vostres fills i filles per preparar-los ja que la dedicació amb esforç és la clau de l’èxit.
Rebeu una cordial salutació
Atentament