2a setmana 15 setembre’18

Un cop iniciat el curs 2018-2019 és la nostra voluntat enviar-vos comunicats informatius per correu electrònic periòdicament. En cas que volguéssiu donar-vos de baixa d’aquest servei, només cal que ho comuniqueu responent el correu electrònic.
El passat dimecres, el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament, Martí Fonalleras i el delegat del Govern, Pere Vila, van apropar-se a l’Institut Escola per fer la inauguració del curs 2018-2019 davant la premsa. Vam poder-los mostrar com havíem iniciat el curs amb tot a punt. Podeu veure la notícia al Diari de Girona en el següent enllaç:

Us adjuntem en el mail  en format pdf dues cartes:
  • El fitxer Avaluació_ESO_Famílies us informa de com s’avaluaran els àmbits al llarg del curs. Aquesta avaluació continuada quedarà reflexada en els butlletins de notes que us entreguem en finalitzar cada trimestre. Els butlletins seran molt similars als que es van entregar a primària el darrer curs, on desapereixen les notes numèriques. Des de cada àmbit publicarem els criteris d’avaluació a la nostra web properament.
  • El fitxer carta inici curs duma l’hem entregada a l’alumnat de les famílies que NO van poder assistir a la reunió d’inici de curs (és necessari que l’alumnat l’entregui signada el proper dilluns 17 de setembre). Principalment  volem comentar que estem tot just començant a canviar el sistema de comunicació, i us preguem que ens disculpeu si en algun moment hi ha alguna disfunció i que, si teniu qualsevol dubte respecte la instal·lació o funcionament de l’aplicació, us poseu en contacte amb l’administració del centre (972 36 14 95, de 9h a 14h).
Bon cap de setmana
Atentament