El Tió i els Reis de 1r!

Abans de marxar de vacances de Nadal, els alumnes de primer vam cagar el tió. Ens hem portat tan bé que… ens va cagar una llibreta i bolígraf per escriure missatges secrets que només es poden veure a la foscor amb la llum del nostre bolígraf màgic!

El passat 11 de gener vam tornar a l’escola i en arribar… els nens i nenes de primer teníem un munt de regals. Deu ser que ens hem portat força bé aquest any tan complicat! Els reis mags ens han portat dues taules de llum, contes, nous LEGO, el joc de la piràmide saludable, el joc del reciclatge, trencaclosques, jocs de cotxes, jocs de bales, lletres de fusta, una estació de mecànics i mecàniques amb diferents eines i moltes altres coses!